top of page

המדריך לחיים מאוזנים באופן יחסי

Anchor 1

זמן קריאה: 4 דק'

פרק 13 – אקראיות
האנשים המאוזנים ביותר בהיסטוריה נהגו ללבוש תחתונים ולגרוב גרביים. בשום אופן אל תתפתה להתחקות אחריהם. האנשים המאוזנים ביותר בהיסטוריה מעולם לא התחקו אחר אנשים אחרים. עם זאת, להימנע מהתחקות אחר אנשים תהיה התחקות מדויקת אחר דרך פעולתם, לכן כדי לצאת מהפרדוקס הזה – פעל באקראיות.
אקראיות היא עגלה שמלאה בכל טוב: במבט אחד עליה אתה רואה שהיא טומנת בחובה אפשרויות רבות, אבל עד שלא תעצור את הסוס ותבחר באופן רגוע פריט יחיד ובודד, היא תישאר מגוון אפשרויות בלתי ממומשות. העגלה, כמובן, נוסעת ליעד מסוים. היעד לא אקראי, הוא מסוים. כך גם האקראיות - כשנבחר לבסוף אפשרות בעזרתה – תביא אותנו ליעד מסוים. היעד הזה הוא לא אקראי, הוא ידוע וקבוע. רק הבחירה שלך בו היא אקראית. נחזור ונזכיר שמטרתנו היא לחיות חיים מאוזנים. לשם כך נאלץ לפעול באקראיות. אם כן, בלית ברירה, נצטרך להיות "בסדר" עם כל יעד שאפשרי להגיע אליו על ידי בחירה אקראית בדרך פעולה. יכול מאוד להיות שנגיע אליו, אל היעד הזה, אותו יעד שלא היינו בוחרים בו בבחירה מכוונת. מכיוון שאנחנו רוצים לחיות חיים מאוזנים, כדאי מאוד שנהנה מהיעד שעבדנו כל כך באקראי כדי להגיע אליו. לעזאזל איתנו אם לא נאהב, זה יהרוס את הכול. אל תהרוס את הכול.

פרק 6 – סדר
עזוב הכול, השלך את מה שיש לך ביד, נקה את הזכוכיות, חשוב על הקלות שבה אתה מבצע פקודות, הפסיק לחשוב, חזור לחשוב, התמרד, אל תעשה מה שהטקסט הזה אומר לך, אל תמשיך לקרוא אותו.
בשבוע הקרוב סדר את החדר כל עשר דקות. לא משנה אם אתה צריך להיות במקום אחר, בעבודה, בפגישה חשובה, בביקור משפחתי – השבוע אתה מסדר את החדר כל עשר דקות או שאני לא יודע מה. אתה תלמד שיעור חשוב בסדר, בסדר? בסוף השבוע החדר שלך יהיה כל כך מסודר עד שלא תמצא בו שום דבר. סדר אותו עד אובדן חושים, עד כלות הסבלנות, עד שתהיה חולה. בשבוע שלאחר מכן דאג להישאר חולה. ניפגש בפרק הבא.

פרק 7 – מחלה
בפרק הקודם היית אמור ללמוד שיעור חשוב על סדר אבל העדפת לבצע פקודות כמו חייל. זה לא נשמע כמו חיים מאוזנים. תחשוב על זה. שים לב שאין סדר בפרקים, אין סדר במשימות השבועיות, ועכשיו אתה חולה אבל היי, העיקר שהחדר שלך מסודר נורא. את השבוע הקרוב תעביר בחשיבה קדחתנית על איך הגעת למצב שבו אתה נמצא. המשך לחשוב על העניין ללא הפסקה במשך כל השבוע עד אשר תרגיש שהמחלה מאחוריך. חזרתך לקו הבריאות תסמן את הניצחון הראשון שלך במסע הזה. חגוג את הניצחון הזה לבד בחדר החנוק שבו העברת את ימי מחלתך והימנע מלהחליף סדינים. נסה לא לשתף אף אחד בתחושות שלך ולשמור הכל בבטן גם אם זה עושה קלקול קיבה. נסה לראות זאת בחיוב, הומור עצמי זה מבורך, זו הדרך לחיים מאוזנים.

פרק אחרון – שקרים
אמור לאנשים הסובבים אותך שזה עתה סיימת מסע מפרך של גילוי עצמי ויצאת מחוזק מאוד. ספר להם כל מיני סיפורים ונסה להישאר עקבי. השתדל לפתות נשים באמצעות הסיפורים הללו ואולי לזכות בתמורה מינית. מגיע לך, מסכן שכמוך. לאחר שתסיים עם מסכת השקרים התוודה על כל כולם, הימנע מהסברים, והחל סוף סוף בחיים מאוזנים, בודדים ועצורים, מתחת לקו העוני.

בהצלחה באופן יחסי.

bottom of page